Hur himla roligt skulle inte det här vara? januarijanuarijanuarijanuarijanuari


Kommentarer
Postat av: emleie

Ähh, man vänjer sig. Det rinner ur ögonen ibland, men annars så är det inte så farligt. Hellre ute i 5minuter på cykeln än 12 till fots om vi säger så.

Och ja, kylan. Mitt livs stora hatobjekt (jag är inte den som hatar i onödan liksom). Och jag håller med dig om vad man får klaga på och inte, absolut!



Haha, åh. Men, du kan få veta det du vet, det gör ingenting.

Emelie Häggström, spelar fotboll, bor i Byske, ser uniforeman och hänger på trästock. Det är liksom...helt öppen fakta om mig.

Även att jag är 16år. Går musik på a-torp. Är 169cm lång (även om i n g en tror att jag är längre än 160cm), och en massa annat som kan ersättas med blablabla är öppen fakta om mig. Kanske visste du något av det, kanske inte. Hur som helst så hamnar du inte på stalker-listan, jag lovar.

Oj, alltså jag blir som så läskigt glad. Jag sitter här och ler, du la liksom märke till mig bland alla människorna på trästock. Det känns....a, inte som något som händer varje dag. Speciellt inte bland alla som gick runt på trästock denna sommar. Och den dagen jag räknas under kategorierna snygg, cool och söt - ähm...a, det kommer nog inte hända.

Att du inte sett mig tidigare känns inte så konstigt för mig (men då tänker jag ju -som sagt- precis som du gör, fast om mig). Men jag bor i Byske, vilket jag också sagt, så jag har bara umgåtts med folk från stan sedan typ...åttan. Och om du ser gamla bilder så var jag dessutom inte korthårig frän helgen före trästock. Så du skulle ju kunna ha sett mig utan att typ koppla ihop mig med mig kan jag tänka(a).

Oj. Alltså tack så jättemycket! Jag har fått höra det förut, visst. Men a, att kunna ta en komplimang är kanske inte min främsta förmåga.

Men mina kommentarer kan ju inte vara så speciella? Eller, det beror väl på hur man ser det antar jag.

Jag skriver vad jag tänker helt enkelt.



Du med! Du kommenterade ett inlägg om kent för ett tag sedan, kent e beeeeeest och mannen i den vita hatten finast i världen!

Men vadå åka ensam. Du kan åka med mig!

Umeå Open kommer vara så sjuuukt fett! (ber om ursäkt för att jag inte lyckades kontrollera min annars ofta väldigt korrekta svenska då jag pratar om festivaler och musik, det är liksom...omöjligt att hitta ord som platsar i ordlistan som beskriver sådant som kent och umeå open, hehe).



2010-12-15 @ 19:26:47
URL: http://ehaggstrom.devote.se
Postat av: emelie

Åh, så har jag tänkt heela veckan. Men så kommer pappa och säger 'emelie, din frukost är färdig' och då kan jag ju som bara inte ligga kvar..



Jag kanske bara är störd, men jag tycker det är kul att du vet faktiskt.

Kanske det...men jag "råkade" ju inte kommentera din blogg. Jag har tittat in här ibland sedan du kommenterade. Och nu blev jag förvånad, svarade jag inte på din kommentar? Jo, det gjorde jag?

Haha åh, du är så fin. Tack. Och ja, jag brukar ju säga det till andra. Även om det är svårt att intala sig själv det. Men ja, ingen ser på en så kritiskt som man själv gör.

Jag känner ju Rebecka Z, och sist jag kollade så har hon aldrig bott i Byske. Och Maja, kan vara Wikström. Eller Delborn. Men Wikström är den enda av dom som faktiskt bor i Byske. Andra Maja går bara skola där.



Och åh, ja. Påminn mig inte om det. Fy fasen vad jag fick ångra att jag inte for dit!

2010-12-16 @ 15:24:32
URL: http://ehaggstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0