den bästa helgen på väldigt, väldigt länge


Kommentarer
Postat av: emelie

Hah, alltså jag kan ju som inte tro att du skulle ljuga. Det ger ju som inget.

Jag är nog bara dålig på att ta komplimanger, men om jag tar tillbaka det förra och gör om det till något annat jag tänkte då ;



Tack så mycket. Jag tycker att du också är väldigt snygg, och då har jag ändå bara sett bilder på dig.

Jag tycker människor är finare i verkligheten.



Menoj, då behöver du nog linser. Eller glasögon. Det är så himla värt det! Jag såg så dåligt typ ett år, såg inte tavlan i klassrummet (alltså vad läraren skrev) and so on, och livet blev så himla mycket lättare när jag började använda linserna! Jag slipper sitta och kisa när jag inte ser, och framför allt - jag slipper vinka till folk jag inte känner igen bara för att dom vinkar till mig.

För det hände. Typ ofta. Folk såg mig, men jag var tvungen vara jättenära innan jag såg vem det var:$

2010-12-19 @ 18:49:30
URL: http://ehaggstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0