blåsa såpbubblor hela natten lång i takt med justins stämma



Såhär ser det ut inför den s.k julhandeln.
Mormor och mamma är i princip klara.
Resten.. ja. Jag har ingen aning.
Adam vet inte vad han önskar sig.
Jacob vill ha en tv eller en ny mobil.
Känns ju jättejättejättejättejättebra.
Ska på stan imorgon med Hanna och försöka hitta något.
På tal om Hanna, så var jag hos henne igår.
Jag höll på att skriva nu att vi såg idol, men nej.
Vi såg handboll, som är den absolut roligaste sporten att kolla på.
Isabella Guldén.. Linnea Torstensson.. Ja. Så sjukt duktiga.

Kommentarer
Postat av: pappa

ett litet tips ,,, jag önskar ett par handskar från jula 79 kr( tunna skinnhandskar ) eller en tröja från dressman ( får inte vara randig)

2010-12-16 @ 17:09:28
Postat av: hf

åh va fin du var däääär... verkligen skitsnygg!! puss

2010-12-16 @ 18:24:26
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0