a rust old rake in a pile of leaves Oh my, truly daunting




Julafton imorgon. Eller kanske rättare sagt, om ungefär trettio minuter.
24 december. Dagen "alla" ser fram emot.
De tre G:na.
Gåvor, gemenskap och glädje.
Mina kusiner är uppflugna från huvudstaden och jag får äntligen åka ut till stugan.
Men julkänslan har ännu inte nått mig.
Vad är egentligen poängen med ett stressigt julhandlande?
Vad är egentligen poängen med önskelistor, och besvikelsen då man inte får det man önskat sig?
Vad är egentligen poängen med julafton?
Det är det enda jag kan tänka på.
Sen anledningen till att jag inte har någon julkänsla ännu kanske är julgranen.
Fin? Nej.
Men äh, jag är nöjd med det vi har.
Trots att vi varken bakat riktiga pepparkakshus, lussekatter eller kokat knäck ännu.

Kommentarer
Postat av: hanna fjollstedt

Hej , jag heter hanna och är världens mest lyckligaste tjej. Jag har turen att få va tillsammans med den sötaste, snyggaste , goaste tjejer ever.

2010-12-23 @ 23:50:29
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0