Luleåspelen

Hade en underbar helg.
På torsdagen fick jag se Ola och Molly Sandén.
Herregud vad kvinnan kan sjunga.
Och vacker är hon också.
Resten av dagarna har jag spenderat på fotbollsplan.
Vi vann fyra av fem gruppspelsmatcher, vann semifinalen och spelade riktigt bra i finalen.
Dock blev resultatet 2-2, så straffar var det som gällde.
Motståndarna vann.
Men en andraplats är riktigt bra det också.
Jag är nöjd med hela cupen, och har haft så himla roligt.
Olivia lägger nog upp bilder på Facebook. Min systemkamera är ju lite trasig.
Så jag sprang runt med en engångskamera.
Blev mobbad för att jag inte äter djur.
Men det var bara kul.
Allt var kung.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0