Like o, like h

Vecka 30 var en underbar vecka.
Om man bortser från timmarna som spenderades på akuten tillsammans med mamma och mormor.
Och sen kanske jag inte ska räkna med de första dagarna då jag bara satt inne.

Men jag har varit ute och sprungit i regnet.
Jag har ätit middag hos Maria med Julia och Sanna.
Jag har sett film, spelat fotboll med en volleybollspelare och vunnit tillsammans med Amanda
i laserdoome mot tre starka och fantastiska människor.
Jag har cyklat hem klockan fyra på morgonen, och insett hur vacker världen kan vara när inga andra är i närheten.
Jag har missat The Sounds och Kent, pga ett migränanfall.
Jag har faktiskt sett fram emot en fotbollscup med mitt lag.

Kortfattat, jag har haft en riktigt bra vecka tillsammans med blandade vänner och bekanta.
Nämnde jag att det är exakt två veckor kvar tills innebandyn börjar?


Kommentarer
Postat av: andi anka

sv: HAHA, det har vi väl inte alls? Nämn en normal konversation vi haft, då vi varken legat på varandra eller pratat om något konstigt.

2010-08-02 @ 18:11:11
URL: http://andinordqvist.blogg.se/
Postat av: julle

klart du ser fram emot den när jag ska me;) haha...eller hur vare nu(a)

2010-08-02 @ 23:20:34
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0