Ljuset är tänt men ingen är hemma

Jag byter skola.
Ursvikskolan blir mitt nya "hem".
9C, tillsammans med alla de där fantastiska människorna.
Som inte suckar när jag öppnar munnen.
Som frågar hur jag mår.
Som när de säger Vi, så räknar dem med mig också.
Jag har nog inte varit så här lycklig på.. länge.
Kommer sakna Julia Larsson.
Hon är znäll.

Vi hämtade mina grejer på NH, vi åt på Subway, vi skrattade.
Bella var en underbart irriterande fotograf.
Och vi levde.
Levde på ett lyckligt sätt.
Som jag kommer göra alla dagar fram till sommarlovet.
Tack.

Kommentarer
Postat av: stenberg

bara julia som är snäll? :O... jag är faktiskt en stor del av den där klassen jag med även om jag går här..

2010-08-27 @ 18:03:36
Postat av: stina

JAAAAAAAAA!!!!! :)

2010-08-27 @ 19:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0